6/05/2015

Projekt Zalando + ROZDANIE!

Witajcie kochani po bardzo długiej przerwie. Musiałam trochę odpocząć po stresie i wysiłku związanym z maturami...  Ale już powróciłam i mam dla Was wspaniałe wieści! :)

Dostałam się do nowego projektu Zalando. Projekt ten ma na celu rozpowszechnienie internetowego sklepu Zalando.pl, w którym mamy wybór z pośród 1 500 marek.
Kolejnym Zalando jest fakt, iż przesyłkę i zwrot mamy zawsze gratis!!!

Kto z Was nie marzy o tym, aby wygodnie, w zaciszu domowym, w wolnej chwili robić zakupy i nie płacić za przesyłkę? No chyba każdy :)


Oto co otrzymałam :


25 x kupon zniżkowy 20%
do każdego kuponu 20% po trzy kupony 15%, czyli
75x kupon zniżkowy 15%
Twoje badanie opinii,
przewodnik po Zalando.pl
Bon o wartości 100zł na zakupy na Zalando.pl



Jeśli jeszcze nie zamawiałyście z Zalando.pl zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu, mianowicie mam dla Was 10 pakietów, każdy p
Co należy zrobić, by wziąć udział w losowaniu?

1. Być obserwatorem mojego bloga

2. Nie posiadać jeszcze konta na Zalando.pl
3. Odpowiedzieć na pytanie: Co kupiłybyście z Zalando.pl mając kupony zniżkowe?

Dodatkowy los można uzyskać udostępniając informację o rozdaniu.
 Jeśli okaże się, że chętnych do rozdania jest więcej, powiększę ilość zestawów do wygrania.


Rozdanie trwa do 13 czerwca 2015r.

Wzór komentarza:

obserwuję jako:

odpowiedź na pytanie:

dodatkowy los: (link gdzie udostępniłyście info o rozdaniu)

 

 


4 komentarze:

  1. Obserwuję jako: Maja Mija

    Na Zalando skomponowałabym jakiś letni strój.
    Bardzo podobają mi się te wszystkie szorty, spódniczki, topy i bluzeczki.
    Jednak wchodząc na dział z sukienkami, nie mogłam uwierzyć, że widzę takie cudeńka.
    Urzekła mnie jedna biała, koronkowa sukienka. Ciągle widzę ją przed oczami. Towarzyszy ona moim sną.
    Mimo, że jest cudowna ma wysoką cenę, niestety nie mogę sobie na nią pozwolić.
    Poza tym mojej mamie marzą się cudowne szpilki.
    Myślę, że sukienka+szpilki, które upatrzyłyśmy pasują do siebie jak puzzle.
    Coś niesamowitego! ♥

    Na blogu dodałam informację o konkursie w bocznej kolumnie.
    melania-blog.blogspot.com

    Na wyniki czekam z niecierpliwością! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Bardzo fajnie ułożona odpowiedź! Z pomysłem i widać, że włożyłaś sporo wysiłku i czasu, by skomponować tak kreatywną odpowiedź. Postanowiłam, że nagrodzę Cię przed zakończeniem.
      Skontaktuj się ze mną w celu ustalenia adresu : pomyslowanany@gmail.com

      Usuń
    2. Czekam na odpowiedź :)

      Usuń
    3. Wysłane, życzę udanych zakupów! :)

      Usuń