Mam porównanie, jak traktują klientów w sklepach w Polsce, a jak za granicą, (moje doświadczenia związane są z Austrią). W Austrii żaden sprzedawca nie ma problemu, aby przyjąć towar do zwrotu/wymiany/reklamacji... Absolutnie nie trzeba się tłumaczyć pisać milionów wyjaśnień i jeszcze być narażonym na bardzo dziwne, pogardliwe miny sprzedawców.
Kto z nas nie miał przykrych doświadczeń ze sklepami w Polsce w takich sytuacjach? Wszędzie ogromna biurokracja, miliony papierów, aby zwrócić/zareklamować jedną rzecz. Czasami zastanawiam się, po co dają klientowi możliwość wymiany/zwrotu/reklamacji, skoro później jest tyle nieprzyjemności z tym związanych.... :)
Jakiś czas temu, zrobiłam swoje kolejne zamówienie w internetowej drogerii http://www.topdrogeria.pl/
Po wpłacie, zamówienie dotarło bardzo szybko, mimo że wybrałam najzwyklejszą i najtańszą przesyłkę pocztową.
Niestety po otwarciu okazało się, że opakowanie jest uszkodzone i połowa produktu jest rozsypana. Pomyślałam, że poinformuję o tym sprzedawców TopDrogerii.
Nie mogłam uwierzyć własnym oczom, e-mail zwrotny od sklepu dotarł do mnie bardzo szybko, jeszcze tego samego dnia. Zaproponowano mi w ramach rekompensaty zwrot połowy kosztów, albo nowe opakowanie glinki.
Ze względu na to, że bardziej zależało mi na produkcie, a nie pieniążkach poprosiłam o drugą opcję-czyli nowe opakowanie.
Nadal nie mogłam uwierzyć, że w tak ekspresowym tempie wszystko było załatwione. Zazwyczaj w takich sytuacjach sprawa ciągnie się tak długo, ze żałuję, że w ogóle poświęciłam na to swój czas. W tym przypadku moje pozytywne zaskoczenie przeszło wszelkie oczekiwania.
Następnego dnia paczka z nowym produktem została do mnie nadana.
Poproszono mnie o zdjęcia uszkodzonego produktu, aby mogli zgłosić to producentowi. Oczywiście nie był to żaden problem, więc udokumentowałam zdjęciami.
Dzisiaj dotarła do mnie paczka, w nienaruszonym stanie, bardzo starannie zabezpieczona.
Z glinki jestem bardzo zadowolona. Ale na recenzję tego produktu poświęcę oddzielny post. ;)
Podsumowując: POLECAM wszystkim TopDrogerię.pl
Poza fantastyczną i szybką obsługą, zaletą tego sklepu jest bardzo duży asortyment, atrakcyjne ceny i na prawdę niskie koszty wysyłki. Co więcej, zamawiając właśnie tam za każdą wydaną złotówkę zbieracie punkty, które potem można wymienić na kosmetyk.
bardzo lubie zakupy on-line wiec ide sie rozglądanac w tej drogerii:)
OdpowiedzUsuńO tak, zakupy on-line to jest super sprawa, zwłaszcza zakupy tak szybkie i bezproblemowe. Duża pomoc i ułatwienie dla zabieganych kobiet XXI wieku :)
UsuńPozdrawiam :)
albo takich jak ja uziemionych z 2 małych dzieci w domu:)
UsuńDzieci to niewątpliwie największy skarb kobiety, ale niestety dla mamy oznacza to "świat przewrócony do góry nogami" i ogromne poświęcenie :)
UsuńSerdecznie pozdrawiam i dużo cierpliwości życzę! :)
Dokładnie, rozmawialiby ze mną jak z oszustką, która chce ich wykorzystać, głupio bym się czuła, bo pewnie oczy wszystkich klientów zwrócone by były na mnie i pewnie nigdy w życiu bym się nie zdecydowała na zakupy w takim sklepie ponownie :)
OdpowiedzUsuńJak dobrze, że sklepy internetowe się tak rozwijają, ze już nawet spożywcze zakupy można zrobić online :)
Przynajmniej jeszcze w świecie sklepów internetowych dbają o klienta :)
pełen profesjonalizm, super, watro tam robić zakupy ;)
OdpowiedzUsuńNiektóre sklepy zaznaczają też, że zwrotów nie przyjmują - co tak naprawdę jest nielegalne, ponieważ ich obowiązkiem jest przyjęcie każdego zwrotu jeśli nie minęło więcej niż 14 dni i produkt był uszkodzony w momencie zakupu a np. zorientowałyśmy się dopiero w domu. Oczywiście większość sklepów się do tego nie stosuje, no bo jak udowodnić że 'dziurka w bluzce' już była kiedy ją kupowałyśmy...
OdpowiedzUsuńDziwne ze w innych krajach sklepy nie mają żadnego problemu ze zwrotami, reklamacjami....
Usuń