4/26/2015

Dermedic, Hydrain 2, Krem intensywnie nawilżający o przedłużonym działaniu

 Na prawdę nie rozumiem zachwytów nad tym kremem. Kupiłam go zachęcona promocją i zapewnianiem zarówno producenta jak i Pani w SuperPharm, iż jest to krem idealny dla osób z cerą trądzikową podczas leczenia, kuracji przeciwtrądzikowych..... Na opakowaniu napis "polecany przez dermatologów"... Niestety ten właśnie krem zamiast pomóc mojej skórze odzyskać nawilżenie i ukoić ją po kuracji przeciwtrądzikowej, spowodował, że dwa miesiące leczenia poszły na marne!!!!
Po drugim dniu użycia tego oto kremu moja cera była zapchana jak nigdy dotąd... Jeszcze nigdy nie miałam tak "wysypanej" twarzy krostkami i pełnej rozszerzonych zatkanych porów.

Niestety dopiero wtedy pomyślałam, żeby sprawdzić co ma w składzie...


Na drugim miejscu w składzie :

PARAFFINUM LIQUIDUM:


pochodzenie: substancja pochodzenia chemicznego - otrzymywana z ropy naftowej
działanie: ułatwia rozczesywanie i zapobiega elektryzowaniu się włosów, nawilżające, wygładzające, ochronne, sprawia, że skóra staje się elastyczna i gładka
używany jako: lipid, emolienty, substancja antystatyczna, środek rozpuszczający

 

Tworzy tłusty film, powodując zatykanie porów, przez co skóra pozostaje bez dostępu tlenu.
W kosmetyce naturalnej w miejsce parafiny stosowane są oleje: migdałowy, avokado, i inne. 


Jak kosmetyk mający na drugim miejscu w składzie substancję powodującą zatykanie porów, może być polecany i to przez "dermatologów" dla skóry trądzikowej ? W dodatku wspomagająco przy kuracjach i leczeniu trądziku??? NIE NIE NIE I JESZCZE RAZ NIE!
 

Ci, co borykają się z trądzikiem myślę, że zrozumieją moją "frustrację" i złość na ten krem, a raczej do producenta o błędne informacje na opakowaniu. Dwa miesiące, bardzo drogiej kuracji zostały przekreślone przez dwa użycia tego kremu...

Co więcej, chemiczny zapach tego kosmetyku jest według mnie nie do zniesienia... Nie zauważyłam też, żeby jakoś super nawilżył moją cerę.. Ale może, gdybym mogła go dłużej używać to efekt nawilżenia byłby zauważalny.




Podsumowując... Dla cery suchej może się sprawdzić, zdecydowanie nie polecam osobom z trądzikiem, cerą tłustą a nawet mieszaną. Kosmetyk i jego skład pozostawia wiele do życzenia.







































Ps: Pozostał mi już tylko tydzień do matur. Trzymajcie za mnie kciuki :)

5 komentarzy:

  1. Jeszcze nie dziękuję :)
    A krem sobie leży, czeka, aż moja mama wykończy wszystkie swoje kremy. Krem ma dobre opinie na wizażu, więc dam mu szanse sprawdzić się na cerze bardzo suchej, taką jak ma moja mama. Ciekawe czy chociaż swoje główne zadanie spełnia i dobrze nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. No niestety nie ma;/ Ja skusiłam się na niego bo był w promocji w SuperPharm za 10zł, ale ogólnie kosztuje ok 40zł. Więc znowu szału ni ma :)

      Usuń
  3. z 40zł na 10zł? Szalona promocja, no faktycznie nie posłużył Tobie ten krem
    Ja obserwuję i będzie bardzo mi miło jak Ty mnie też dodasz do obserwowanych
    http://nowoscikosmetyczne.blogspot.com/ tutaj znajdziesz rzetelne recenzje kosmetyczne, przeglądy kosmetyków i informację na temat domowej pielęgnacji ciała
    http://zrobswojkosmetyk.blogspot.com/ tutaj znajdziesz przepisy na proste kosmetyki blog właśnie się rozkręca i jest zbiorowiskiem pomysłów różnych blogerek

    OdpowiedzUsuń