4/14/2015

Hit czy Kit?? TOŁPA regenerujący krem korygujący na noc.


Kochani, z tym właśnie "dermokosmetykiem" wiązałam bardzo duże nadzieje. Osoby mające problem z trądzikiem, myślę, że mnie zrozumieją :)
Wydaje się sporo pieniędzy na kolejne kosmetyczne "cudeńka", mając nadzieję, że poprawi stan cery...
Wiadomo, każda cera reaguje inaczej. Natomiast obietnice producenta zdecydowanie nie są spełnione.




Co mnie zaskoczyło pozytywnie?
To, że po otwarciu opakowania znalazłam w środku próbki innych produktów z tej serii. Bardzo mi się to spodobało, nigdy wcześniej się z tym nie spotkałam.
Tubka jest bardzo higieniczna, nie "zasysa" powietrza do środka, czyli krem dłużej zachowuje swoje właściwości. 



Niestety krem zapchał mi pory, co jest ogromnym minusem! Absolutnie nie skorygował niedoskonałości. Jedynie dobrze nawilżał i łagodził podrażnienia.

Może ktoś z Was miał okazję testować ten krem? Może na którąś z Was zadziałał lepiej :)
Dajcie znać. ;)

Pozdrawiam!
Marta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz