4/07/2015

La Roche-Posay Effeclar Duo +, czyli mój HIT PIELĘGNACYJNY!!

Kochani, dzisiaj pora na opinię kremu do pielęgnacji cery tłustej, trądzikowej. Już ponad miesiąc używam tego kremu i chciałabym podzielić się wrażeniami :)

Krem zakupiłam "za namową" Karoliny "Stylizacje", znanej i bardzo lubianej przeze mnie youtuberki. Karolina ma typ cery taki jak ja i boryka się również z trądzikiem.

Kiedy dostałam informacje o promocji -40% w SuperPharm właśnie na tą markę zdecydowałam, że muszę go wypróbować! Niestety krem nie jest najtańszy, bo kosztuje trochę ponad 60zł. Ale jeśli będzie na promocji, to warto wypróbować.

Zanim go kupiła, zapoznałam się z wieloma opiniami blogerek i youtuberek. Wiele z nich radziło, aby używać go z przerwami, np co drugi dzień z jakimś innym kremem. Na zmianę zakupiłam sprawdzony już przeze mnie krem firmy AA nawilżający do cery trądzikowej.



Jest moim ulubieńcem! Pomimo, iż nie używam go codziennie, (ponoć przy używaniu go codziennie przestawał działać, skóra się po prostu przyzwyczajała).
Świetnie sprawdza się pod makijaż, wchłania się szybko do efektu delikatnego matu, jednocześnie zapewnia nawilżenie. Podkład nie roluje się i nie waży w połączeniu z tym kremem.

Z pewnością hamuje powstawanie nowych zaskórników i wyprysków, łagodzi i delikatnie leczy obecne już niespodzianki :)
Pory są oczyszczone, koloryt cery bardziej wyrównany.




Chętnie wypróbowałabym inne produkty z tej serii. Może przy kolejnej promocji się skuszę na nie :)







Pozdrawiam Was serdecznie. Marta.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz