4/29/2015

TopDrogeria.pl - ciekawa informacja :)

Kochani, do matury coraz mniej czasu i myślałam, że kolejny post będzie dopiero po wszystkich egzaminach. Ale... Musiałam zrobić wyjątek i poinformować Was o bardzo ważnej sprawie. 

Mam porównanie, jak traktują klientów w sklepach w Polsce, a jak za granicą, (moje doświadczenia związane są z Austrią). W Austrii żaden sprzedawca nie ma problemu, aby przyjąć towar do zwrotu/wymiany/reklamacji... Absolutnie nie trzeba się tłumaczyć pisać milionów wyjaśnień i jeszcze być narażonym na bardzo dziwne, pogardliwe miny sprzedawców.
Kto z nas nie miał przykrych doświadczeń ze sklepami w Polsce w takich sytuacjach?  Wszędzie ogromna biurokracja, miliony papierów, aby zwrócić/zareklamować jedną rzecz. Czasami zastanawiam się, po co dają klientowi możliwość wymiany/zwrotu/reklamacji, skoro później jest tyle nieprzyjemności z tym związanych.... :)

Jakiś czas temu, zrobiłam swoje kolejne zamówienie w internetowej drogerii http://www.topdrogeria.pl/
Po wpłacie, zamówienie dotarło bardzo szybko, mimo że wybrałam najzwyklejszą i najtańszą przesyłkę pocztową.
Niestety po otwarciu okazało się, że opakowanie jest uszkodzone i połowa produktu jest rozsypana. Pomyślałam, że poinformuję o tym sprzedawców TopDrogerii. 

Nie mogłam uwierzyć własnym oczom, e-mail zwrotny od sklepu dotarł do mnie bardzo szybko, jeszcze tego samego dnia. Zaproponowano mi w ramach rekompensaty zwrot połowy kosztów, albo nowe opakowanie glinki.

Ze względu na to, że bardziej zależało mi na produkcie, a nie pieniążkach poprosiłam o drugą opcję-czyli nowe opakowanie.
 Nadal nie mogłam uwierzyć, że w tak ekspresowym tempie wszystko było załatwione. Zazwyczaj w takich sytuacjach sprawa ciągnie się tak długo, ze żałuję, że w ogóle poświęciłam na to swój czas. W tym przypadku moje pozytywne zaskoczenie przeszło wszelkie oczekiwania.
Następnego dnia paczka z nowym produktem została do mnie nadana.


Poproszono mnie o zdjęcia uszkodzonego produktu, aby mogli zgłosić to producentowi. Oczywiście nie był to żaden problem, więc udokumentowałam zdjęciami.


Dzisiaj dotarła do mnie paczka, w nienaruszonym stanie, bardzo starannie zabezpieczona.




Z glinki jestem bardzo zadowolona. Ale na recenzję tego produktu poświęcę oddzielny post. ;)




Podsumowując: POLECAM wszystkim TopDrogerię.pl 
Poza fantastyczną i szybką obsługą, zaletą tego sklepu jest bardzo duży asortyment, atrakcyjne ceny i na prawdę niskie koszty wysyłki. Co więcej, zamawiając właśnie tam za każdą wydaną złotówkę zbieracie punkty, które potem można wymienić na kosmetyk.

Jeśli ktoś z Was jeszcze nie zna tej stronki to ja serdecznie Wam ją polecam :)




8 komentarzy:

  1. bardzo lubie zakupy on-line wiec ide sie rozglądanac w tej drogerii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, zakupy on-line to jest super sprawa, zwłaszcza zakupy tak szybkie i bezproblemowe. Duża pomoc i ułatwienie dla zabieganych kobiet XXI wieku :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. albo takich jak ja uziemionych z 2 małych dzieci w domu:)

      Usuń
    3. Dzieci to niewątpliwie największy skarb kobiety, ale niestety dla mamy oznacza to "świat przewrócony do góry nogami" i ogromne poświęcenie :)
      Serdecznie pozdrawiam i dużo cierpliwości życzę! :)

      Usuń
  2. Dokładnie, rozmawialiby ze mną jak z oszustką, która chce ich wykorzystać, głupio bym się czuła, bo pewnie oczy wszystkich klientów zwrócone by były na mnie i pewnie nigdy w życiu bym się nie zdecydowała na zakupy w takim sklepie ponownie :)
    Jak dobrze, że sklepy internetowe się tak rozwijają, ze już nawet spożywcze zakupy można zrobić online :)
    Przynajmniej jeszcze w świecie sklepów internetowych dbają o klienta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pełen profesjonalizm, super, watro tam robić zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre sklepy zaznaczają też, że zwrotów nie przyjmują - co tak naprawdę jest nielegalne, ponieważ ich obowiązkiem jest przyjęcie każdego zwrotu jeśli nie minęło więcej niż 14 dni i produkt był uszkodzony w momencie zakupu a np. zorientowałyśmy się dopiero w domu. Oczywiście większość sklepów się do tego nie stosuje, no bo jak udowodnić że 'dziurka w bluzce' już była kiedy ją kupowałyśmy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne ze w innych krajach sklepy nie mają żadnego problemu ze zwrotami, reklamacjami....

      Usuń